"" Lisa går på Berghs.: Prio 1 och prio 2?

tisdag 3 februari 2009

Prio 1 och prio 2?

Känner mig lite dyster idag, måste fundera bättre hur jag ska prioritera. Igår hade jag ju magont och fick inte mycket gjort. Jag hade tänkt skicka in ett par bidrag till tävlingen Kolla! men det blev därmed inte av. Jag tänkte skicka min snowboard samt att jag och M gemensamt skulle skicka Embrink. Snowboarden offrade jag, men bad M skicka Embrink. Sen visade det sig att han inte haft tid vilket jag inte tänkte på så mycket igår, men idag känner jag mig ganska sorgsen över att jag inte ställt upp alls : (

Idag har det också varit stressigt, jag har hattat fram och tillbaka mellan OKI-jobb, modeinbjudan och en intressant lektion i Designhistoria med Dennis Dahlqvist som jag rusade in på med andan i halsen.

Risken med att vilja göra många saker är att man gör allt halvbra. Nu måste jag dessutom fokusera på typografin och göra ett par loggor till ett frilansjobb. En sak i taget är nog en bra strategi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt blogg !