"" Lisa går på Berghs.: Designuppdrag för Extrem Snowboards Skis and Clothing

måndag 6 oktober 2008

Designuppdrag för Extrem Snowboards Skis and Clothing

Äntligen kan jag avslöja för er vilket externt samarbete som hållit mig på nålar de senaste veckorna. Jag arbetar med ett tryck för det svenska märket Extrem. Vår klass på Berghs har fått i uppdrag att utforma designs för snowboards eller skidor åt dem, och 6-10 av våra tryck kommer att väljas ut för massproduktion. Men även de som inte väljs ut har chansen att bli tryckta, de kommer finnas till salu i Extrems webbshop som exklusiva tryck, dvs endast en köpare kan gå in och klicka ned just det trycket.

Verkar det inte fruktansvärt roligt?

Min designidé får ni veta lite mer om i ett senare inlägg. Den 24:e oktober kommer vi att presentera våra idéer för folket på Extrem. Jag är övertygad om att båda sidor ser detta som ett fruktsamt och utvecklande samarbete och är galet nyfiken på reslutatet. Önska mig lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lisa går på Berghs och har slukats ner under jorden ;) man hör ju aaaalrig av dig längre gums!! vi möööööste ses juh! saknar dig! puss&kram