"" Lisa går på Berghs.: Tillbaka i matchen

torsdag 23 oktober 2008

Tillbaka i matchen

God morgon! Har just vaknat ur dvalan och känner mig för första gången på flera dagar frisk!

Och det är tur, eftersom jag har många viktiga saker att göra idag. Imorgon ska jag ju presentera min snowboarddesign för Extrem, så detta är sista chansen att printa och montera mina bilder. Vi får endast montera på A3 och vi får inte ha någon övrig presentation så som en powerpoint, så jag gissar att alla kommer överdosera på antalet pannåer (=kartongbitar man monterar på) :) Själv ska jag ha fem. Vad de ska föreställa ser ni på min skiss nedan (måste verkligen öva på att skissa coolare). Sen ska jag gå till Punktshop och försöka byta bort mina saker från fotograferingen, de har ju bara bytesrätt. Känner på mig att de kommer vara kinkiga...


Nu - bråttom!

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på dig tjejen! /Clara