"" Lisa går på Berghs.: Here goes

fredag 24 oktober 2008

Here goes

På en konvalecents skakiga ben tog jag mig till skolan idag, klippte (skar faktiskt, i den där giljotinen till skärmaskin) och klistrade. Nu ligger mina pannåer och vilar upp sig i en låda inför sin stora dag imorgon. När jag stod där, fortfarande småsjuk, trött och stressad vände jag mig om och insåg 1. Jag är på Berghs (tänk vad glad jag kan bli av att se er alla små myror)

2. Just nu håller jag på med en syssla jag faktiskt tycker är nypa mig i armen-rolig. 3. Jag känner mig verkligen nöjd med mitt resultat. Jag kom på att jag nog mådde ganska bra ändå!

PS. Jag slängde designen på ett par skidor också. Vad tycker ni? Fick bolla om lite samt lägga på en grafisk logga istället men det blev ju ganska bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fult det blev.

Anonym sa...

Coolt, kan du inte lägga upp en riktig bild så manser nära?

Anonym sa...

Passar helt klart bäst på skidorna. Känns sådär skönt Snowroller ala´80s.