"" Lisa går på Berghs.: Pirr i magen

fredag 17 oktober 2008

Pirr i magen


Okej... nu får ni vara snälla. Något så här kommer det att bli! Vad tycker ni? Jag är jättenöjd. (Klicka för att se en större version.)

Det som kommer att ändras är:

  • färgerna kommer bli skarpare och starkare
  • blänkande objekt (typ handbojorna) kommer synas bättre
  • den exakta positioneringen kan komma att ändras
Så här ser bilden ut omaskad.

Hoppas Extrem inte blir sura för att jag skrivit loggan i kylskåpsbokstäver ;) Jag ska göra en version med tryckt logga också. Någon som upptäcker en rolig och finurlig detalj förresten?

Detta är resultatet av många veckors hårt arbete. Nu när sakerna väl ligger där ser det enkelt ut, men oj vilket jobb det var att skaffa fram dem - och att välja ut de rätta! Samt att få färgerna och formerna att stämma. Jag är i alla fall jättenöjd, och extra roligt är det nog för de vänner som lånat ut saker och fått dem förevigade på en snowboard, ni vet vilka ni är!

Nu återstår en veckas hårt arbete med att bearbeta bilden, printa på ett bra ställe (detta gör jag inte själv förstås) och noga förbereda min presentation.

Tack alla för all hjälp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt! Jag får nog överväga att åka snowboard i vinter, i alla fall lite...

essie sa...

underbart! men jag tror voodollprinsessan, som inte fick va med, kommer få tröstas lite när hon kommer hem...

Anonym sa...

Ja du fick ihop det, grymt!
Vi ses imorgon.

Ning