"" Lisa går på Berghs.: Javisst det går så bra så

måndag 13 oktober 2008

Javisst det går så bra så

Trevlig och förvånande: Butiker är väldigt benägna att utan större behållning låna ut sina prylar till min fotografering.

Vet inte vad det är som öppnar dörrar så lätt, men jag tackar och tar emot. På ett ställe var det dock tvärnej, på Punktshop. Ni som bor i Stockholm vet vilken butik jag menar, det där hålet i väggen mitt emot McDonalds på Sergelgatan under bron.

Synd, eftersom de har en massa fulsnygga prylar i grälla färger som jag vill ha! Ska jag köpa och lämna tillbaka? Idéer? Detta var lite fint.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Punktshop är bekant! Minns att det var "döhäftigt" att handla saker där när jag var typ tolv ;)

LB sa...

Japp, till och med i lilla Falun kände man till den coola affären :)