"" Lisa går på Berghs.: Åh, åh, idag!

torsdag 16 oktober 2008

Åh, åh, idag!

Fotograferingen av mitt snowboardtryck gick jättebra idag. Jag är på strålande humör!

Eller - först gick det inte bra. När jag skulle köpa rosaglaserade munkar och Nonstop på Daglivs vid Fridhemsplan så funkade inget av mina kort och jag fick skamfyllt rota fram mynt medan pensionärerna skramlade otåligt i kön bakom mig. Och det ösregnade. Sen visade sig att den tunga matta jag släpat ända från Fridhemsplan till Klaras studio hade en otryckbar kulör. Jahapp. Bara att ringa runt och tigga igen då... Stalands vid Medborgarplatsen ställde snällt upp. Mattan vi istället valde var randig, lila och med en blomma på - tvivla dock icke, det blev skitsnyggt!

Sen spenderade jag eftermiddagen i lycka med att lägga ut nonstop, lego, hörlurar, hamburgertelefon, handbojor, gameboy, munkarna och godiset samt tusen andra coola småprylar på preciiis rätt plats.

Några av sakerna jag använde

En trött Lisa skriver bokstäver på datortangenter



Klara fotar

Det blev jättebra. Verkligen. Tack Klara! Sen eftermiddag satte vi bilden. Och jag viskade tyst "It's a wrap" för det har jag alltid velat göra. Hur det blev? Det får ni se imorgon!

2 kommentarer:

essie sa...

musiknörden noterar Like a prayer i bakgrunden till filmen. Och undrar varför?

puss!

LB sa...

oh, jag hade hoppats det skulle höras men tyckte det var otydligt ljud... guldstjärna till dig! Madonnan var bara en av många som fick äran att vara plåtningssoundtrack!