"" Lisa går på Berghs.: Konst

tisdag 14 oktober 2008

Konst

Hinner inte skriva så mycket idag, fast jag har mycket att skriva om! Besöket på Kitchs showroom gick jättebra, sen gjorde jag även några fynd på Kupan, en second hand-affär... samt har spanat in lite grejer att införskaffa imorgon och till och med ringt ett gäng mataffärer i jakt på munkar med färgad glasyr... det är tufft att vara jag!

På eftermiddagen var det studiebesök i Konstfacks bibliotek, vi fick en privat visning av många exklusiva böcker av som-vanligt-påläste Marcus (som var något oklar i huruvida han skulle använda handskar).
Efteråt tog jag mig tid att bli smått överväldigad av Konstfacks härliga samling böcker. Jag lånade hela 0 stycken (ja jag vet, men kommer det inte bli väldigt jobbigt att åka dit och lämna tillbaka dem?)

Inga kommentarer: