"" Lisa går på Berghs.: Generation 1

söndag 25 januari 2009

Generation 1

De som känner mig vet att familjen och släkten betyder mycket för mig. Mina föräldrar är en ständig källa till inspiration, tröst, uppmuntran, kunskap och skratt och deras stöd är en högst bidragande faktor till att jag går på Berghs idag. Något jag påminns om dagligen då de outtröttligt engagerar sig i allt jag hittar på.

Min mamma säger ofta, till mig och till andra, att hon avundas allt roligt jag får göra på skolan, men något de kanske inte vet om är att jag även avundas dem. Tidsförmögna sybariter med resfeber, upptäckarlust och med tusen olika projekt på gång har de ett härligt liv som jag ser fram emot att försöka återskapa då tiden kommer.

Här är en teckning jag gjort av dem då de seglar utanför Brännö. De rackarns livsnjutarna!

Inga kommentarer: