"" Lisa går på Berghs.: Svåra beslut

fredag 30 januari 2009

Svåra beslut

Idag har varit en fullspäckad dag. Efter matematiska utmaningar på Typografi-lektionen har jag hunnit med att shoppa en ny skalpell, låna en av skolans systemkameror, köpa vin till kvällens middag med Essie och T, göra klart ett frilansjobb, bråka med OKI-skrivaren och köpa papper på MAP. Det är till det nya externa projektet som jag och M skulle gjort, nu kommer jag göra det själv. Jag har en stark idé och hoppas att jag kommer kunna realisera den, det ser ju så fint ut i mitt huvud... att köpa papper är både kul och lärorikt, man kan lätt snöa in sig på alla olika färger, texturer och gramvikter. Jag köpte naturfärgad kartong i tre olika utföranden. Nu måste jag bara fixa en snygg säkerhetsnål, band, kanske knappar?

Inga kommentarer: