"" Lisa går på Berghs.: Okidoki!

torsdag 22 januari 2009

Okidoki!

Igår så tog jag det väldigt lugnt, jag gjorde några printsaker till vänner och klurade på idéer till OKI. Nu sitter jag i ateljén, dricker lightcola, äter dumle och skriver en kreativ brief. Min grupp har möte och vi har kommit på en juste idé tycker jag! Åh, det vore riktigt roligt att vinna den där Londonresan.

Förresten, jag och M som jag gjorde Embrink-projektet med har också fått en förfrågan om vi kan åta oss ett nytt uppdrag. Vi har inte blivit briefade ännu, men det låter lovande.

Ikväll blir det moviequiz på Pet Sounds Bar. Få se om jag kan mina repliker...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kämpade tappert men nästa gång tar vi dom! Ska råplugga imdb i en månad nu!

LB sa...

Om tjejerna bangar har vi audition i cafét efter någon som kan sina Guldbaggar. Och så tar vi in Lorden som pluggat filmvetenskap!