"" Lisa går på Berghs.: Tisdag, 08.46

onsdag 14 januari 2009

Tisdag, 08.46

Nu hörni är jag lite trött. Det har väl blivit ungefär 5 timmars sömn. Jag tycker det funkar en dag, men inte flera i rad. Och imorgon får jag sova lite längre. I gengäld är jag väldigt produktiv om nätterna, vilket var bra igår då jag fick rätt lite gjort på dagtid.

Idag börjar Typografi 2, vi ska ha dubbelpass 9-16 - med Marcus Gärde som vanligt. Vi kommer jobba utifrån ett liknande upplägg som i den första kursen men nu kommer vi inrikta oss på asymmetrisk typografi istället. Vad det är, ja det återkommer jag om senare i kursen då jag vågar uttala mig :)

Efter sista lektionen ska vi ställa ut våra böcker från förra kursen. Ni som varit på Berghs vet att det finns ett gäng stiliga glasmontrar i entrén, där kommer böckerna stå. Ni får komma och titta!

Inga kommentarer: