"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

söndag 11 januari 2009

Helgen i bilder

Ovanligt stor helgspecial denna gång. Håll till godo!
Denna var helgen då jag konstaterade att de vänner som inte skaffat pojkvän hade flyttat utomstädes eller farit på långresa, att min kalender var sorgligt tom och det var som bäddat för en trist nyvår. Denna var även helgen då ungefär alla jag kände plötsligt frågade mig om vi skulle hitta på något, och jag blev bjuden på sex fester framöver. Vilken vändning!

Utöver det stals min ena sko i två timmar då jag och Essie lyssnade på Blackstrap på Debaser Medis (fick tillbaka den men oj vad arg jag var) och jag gymmade för första gången på länge (älskar bastun där). På lördagen våldsgästade jag och lilla E B & Jen i Sjöstaden (det var det värt, vi fick sparris med parmesan, rödvin och oliver samt årgångsbubbel - mums!) och mötte sedan upp Chris o M på Reisen och drack mumsiga drinkar. Och på söndagen så jobbade jag flitigt på Berghs i mjukisbyxor, lagade min första ostkaka med hallonsylt till och kände mig gladare än på länge. Puh!








3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde visa mer sånna bilder

Hansby sa...

Vilken otroligt hög och fin röd drink... ser väldigt tjejig ut...

LB sa...

Ja det var en riktigt brudig typ som beställde den! Bredvid däremot står en härligt grabbig Whisky Sour, om än krönt med ett förolämpande cocktailbär :)