"" Lisa går på Berghs.: A day in the life of...

fredag 10 april 2009

A day in the life of...

Asch, jag som ogillar engelska inläggrubriker. Men okej då. Här är lite fina bilder från när jag, G och NB hade animationsworkshop hemma hos undertecknad i veckan.

Ny vinjett och grafisk profil till tv-programmet PLUS var uppgiften.

Det blev lite... stökigt?

G har grymmaste pysselutrustningen - garn, guldplåt, klisterögon...!?

NB var inne i en sjuk flow... hon ville knappt äta lunch!

Som jag trollade fram..




Flytande tusch. Aldrig provat förut. Så bra, så kul!




MMMMMMmmMMMmmM.


Älskar mitt ljusbord.
Skitsnyggt: Ståltråd fotad på ljusbordet.

4 kommentarer:

Per sa...

Tja Lisa, jag har sökt Berghs, läser din blog, ses i höst kanske hehe

LB sa...

Lycka till Per! Vet känslan :)

NB sa...

Ja det var kul workshop med gott kaffe och annan arbetsmiljö än skolan, fina bilder Lisa.

LB sa...

Japp NB! Vi vet hur en slipsten ska dras!