"" Lisa går på Berghs.: Gröna dagar

torsdag 23 april 2009

Gröna dagar


Hej från balkongen! Jag läser i en bok om tidningsformgivning som Pålle, vår utbildningsansvarige, köpt åt oss. Trevligt, men lite sent kanske? Inlämning av QX är på måndag. Den är en vacker bok, och jag får skönhetssjukan som jag får ibland, ni vet när man överdoserar vackra saker och blir glad men samtidigt lite illamående att det finns så mycket fint gjort i världen?

Vissa dagar känner man sig riktigt duktig. Vissa dagar känner man att det finns mycket kvar att lära. Idag är en sådan dag.

Men! Vet ni. Jag har kommit på en rolig grej med min QX-redesign. Jag har helt nya planer för den så här i sista stund, ojoj. Jag myser bara jag tänker på det. Jag ska inte hålla er på halster, imorgon får ni se.

Inga kommentarer: