"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder + Berghs bar

söndag 26 april 2009

Helgen i bilder + Berghs bar

Berghsbaren i torsdags besökte jag knappt en timme, sedan blev jag ivägdragen på inflyttningsfesten för byrån Voltaire. De bjöd på biopopcorn och fräcka drinkar; färdigblandade i ni vet sådana där små Brämmhultsjuice? Fyndigt. Men även det besöket blev kortvarigt, kvällens sista stopp blev Pet Sounds för releasefesten av serieboken Love Hurts, T och Dani var där. Fredagen besöktes Gröna Lund men någon åkning i nya bergochdalbanan (roligt: jag skrev först Berghochdalbanan) blev det icke, kön var för lång. Lördagen fikade jag med Essie och konstaterade att det var för varmt för att inte ordna en spontan grillfest! Vännerna kom, soligt var det och jag lärde mig att det är väldigt gott med krossade nachos i en hamburgare! Och emellan allt detta: QX förstås. Alltid QX!

Klassen. QX. Ingen bar för dem inte...



Min första kärlek i sammanhanget: Jetline (som jag även arbetat med att köra!)

Jag förvånade mig själv (och Jay) med att ha höjt mina kunskaper i luftgevärsskytte avsevärt...

Kaffebaren på Katarina Bangata. Mmmm.

Varmt klädd fick man vara - men jag började med sommarklänning!

Extra allt på burgaren.

Jag har gjort lustiga saker med min scanner idag... till QX.

Inga kommentarer: