"" Lisa går på Berghs.: Harmoni... och kaos igen.

onsdag 29 april 2009

Harmoni... och kaos igen.


Näe vet ni... jag som har en massa roliga Berghsbilder från igår och idag och sitter här skolklar för dagen, nytränad och bloggredo. Harmonisk. Och tänkte jag hade gott om tid tills jag ska möta upp Essie och Raffe vid Stureplan, de ska bjuda på drinkar som tack för ett skivomslag jag knåpat ihop.

Men! Så får jag plötsligt reda på att boksläppspartyt jag skulle på imorgon är idag - om en timme! Sådan tur då att fröken virrpannas alterego är fröken tursam. Festen är ett stenkast ifrån Stureplan, jag hinner med båda om jag NU hoppar i den fina sommarklänning jag knep åt mig på Beyond Retro för en timme sedan, inga klädfunderingar! Och jag har duschat, ätit och gjort det jobb jag ska, det passar ju fint det här! Få se nu, har jag allt... väskan, nycklarna, hjärnan?

PS. Från början hade jag faktiskt glömt att jag skulle träffa E&R också. Men jag spelade som om det var solklart - förlåt Essie, du känner din gamla vän ;) D.S

1 kommentar:

esso sa...

K.a.l.e.n.d.e.r.

Herregüd - vi prata ju omet igår!