"" Lisa går på Berghs.: Solsken, QX, Berghs bar

onsdag 22 april 2009

Solsken, QX, Berghs bar


Godmiddag vänner! Här sitter jag och stirrar på min skärm som så många dagar förut, skulle hellre vilja blunda mot solen...

Igår var det tyst här på bloggen, men jag gjorde nog inget ni skulle finna spännande. Jag tränade, åt risgrynsgröt och satt och jobbade med QX hela dagen. Dagen idag kommer se ungerfär likadan ut, förutom kvällen då det är Berghs Bar!

Idag är det Future Games, spelutbildningen som ligger i Berghs lokaler, som håller i jippot. Utöver det vanliga konceptet ska man tydligen kunna spela de senaste spelen med dem, står det i inbjudan. OSA kan man göra HÄR.

Gick just ut och kände på dagstemperaturen, det verkar ju bli en riktigt fin dag, kanske jag ska jobba utomhus. Synd bara att det är så svårt att se på datorn då man sitter i solen, någon som har ett bot mot detta?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Skärm i sol är ett gissel. Det kanske helt enkelt inte är meningen att man ska jobba när man sitter ute i solen. Ta paus i stället!

LB sa...

Jag lydde delvis ditt råd: jag läste i solen istället. Tur att man känner någon med balkong :)