"" Lisa går på Berghs.: DesignPassion och jag

söndag 19 april 2009

DesignPassion och jag

I torsdags var jag på invigningen av design/arkitekturutställningen DesignPassion Stockholm 2009, vars grafiska form jag jobbat med i nästan två månader nu!

Jag har arbetat med en mängd olika tryckorginal och haft väldigt kul på vägen även om jag som ni vet tidvis jobbat så mycket att jag blivit snurrig. Men det har även samtliga bakom projektet kan jag säga och det blir allt annat än dåligt när så många ambitiösa människor lägger ner så mycket av sin tid och energi. Det är en jättefin utställning och jag tycker ni ska våga er förbi. Mer om konceptet kan ni läsa här.

Det var roligt och ovant att både ute och inne se vepor...

...som jag pillat med på min 13"s laptop i 17-metersversion!


Lokalerna är fantastiska.



2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag vill ha ett meccano-rum! Eller..nä förresten, där skulle jag nog inte trivas...men jag vill bygga ett!

LB sa...

Jag med! Meccano var jättekul minns jag. Bra uppväxt hade man som fick ett eget och slapp tråna efter brorsans.