"" Lisa går på Berghs.: Extra, extra!

lördag 11 april 2009

Extra, extra!

Här var det nyheter! Nej, inget stort och spännande. Som mitt aprilskämt. Mer några små förändringar:

  • Nu har jag gjort min räknare synlig, ser ni antalet besökare här i högerkanten? Siffrar ni ser är antalet sidladdningar (en person kan ju titta in flera gånger per dag, vilket många av er gör) tycker ni det är bra eller borde jag visa antalet unika besökare istället? Nu blev jag sugen att göra en liten statistiksammanställning åt er, fast det kanske bara är jag som tycker sånt är kul, så som att det vanligaste är att man besökt min blogg en gång - men det näst vanligaste är faktiskt att man gjort det över 200 ggr.
  • Jag har lagt in fler Flickr-bilder också, de ni ser i bildspelet till höger. Där finns ju också som tidigare sagt även bilder som inte varit uppe på bloggen förut.

2 kommentarer:

Anders Arhammar sa...

I'm reading all about it! Spännande med bloggar som utvecklas och nykryddas.

LB sa...

Tackar! Och tack för länken till min blogg :)