"" Lisa går på Berghs.: Igen?

tisdag 21 april 2009

Igen?

Idag har varit en bra dag (jag måste sluta tjata om dessa bra dagar, snart tycker ni väl att jag ropar varg). Jag var trött imorse, men sen hade jag, NB och M en bra morgon med lite pyssel och jobb och skratt i ateljén. Jag åt en god matlåda, fick VIP-treatment på nya favoriten Café Ingenting, ett bråttomjobb blev inställt, det gick bra på redovisningen och vi slutade tidigt. Nu blir det te, varma mackor och Big Lebowski, imorgon ska jag göra ett nytt bildspecial till er. Trevlig kväll!

Jag och NB tog en promenix på lunchen till Bokskotten och Akademibokhandeln på jakt efter en Bauhaus-bok som inte fanns men det som fanns var många fina tidningar som inspirerade!

1 kommentar:

essie sa...

Var ä dä däringa bildspelet, dä uundrar då jag! Ä dä möjligen så att Lisa är upptagen med annat nuförti'n?!