"" Lisa går på Berghs.: Nedslag

onsdag 15 april 2009

Nedslag

19.45 Just vaknat från en tupplur, gjorde en stor kaffe med mycket mjölk i min fina Höganäsmugg och har satt mig med jobb. Idag kommer jag förhoppningsvis jobba undan mycket frilansjobb och det ser ut att bli mycket lugnare efter denna vecka! Nu fokus på QX (hur många ggr har jag inte sagt det?)

Bra idag:
- jag hittade mina fem pannåer som varit på vift
- jag och SusieQ käkade McChicken i solen på 5:ans balkong och jag fick fler fräknar
- Föreläsningen på Grafisk Form-lektionen var tokinspirerande och gav nytt liv i mina QX-idéer

Dåligt idag
- min mobil var oladdad hela dagen och ingen fick tag på mig (fast det var ganska avstressande ändå)
- jag var trött som en zombie hela skoldagen, lite sömn och pollenallergi heter bovarna
- för första gången på en Illustrationslektion hade jag idétorka, inte ens dumlekola hjälpte
- Jag har sån träningsvärk från ett pass igår att jag måste ta hissen jämt

Aj nu blev det en mer dålig sak än bra... Hm, nu vet jag en till trevlig sak - besökartopp igår! 114 personer. Var det kanske alla bilder jag lagt ut på senaste, kul! Hoppas ni återvänder. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: