"" Lisa går på Berghs.: Bokslut

söndag 21 december 2008

Bokslut

Dags att summera termin 1 på Berghs!


Årets...
Roligaste: Att jag kom in på Berghs - och ens kom på den galna idén att söka!
Tråkigaste: Extrems hantering av vårt samarbete; slarvigt och oärligt
Finaste: Människorna, min klass och min Brand X-grupp i synnerhet. Love you guys!
Fulaste: Rangliga och sönderskurna bord i ateljén, dålig belysning; hallå vi jobbar här!
Mest överraskande: Att Klara G föreslog ett samarbete - som blev superlyckat!
Lättaste: Presentationstekniklektionerna; glad att jag inte har problem med att tala inför folk
Svåraste: Att respektera att andra faktiskt har det, och ge dem tid och plats
Jobbigaste: Typografislutuppgiften - att tillåta mig själv att låta lagom vara bäst ibland
Fånigaste: Att vaktis klippte av låset på mitt mappskåp fast jag satt ut namn på det?!
Coolaste: Min och M:s produktion åt Embrink Re:Design Awards, kladdigt, stressigt och tjusigt!
Godaste: Bryggkaffet på skolan som alla hatar, tricket är att ha sojamjök i
Äckligaste: Alla halvljumma matlådor jag slevat i mig - utelunch du är saknad!
Galnaste: Vårt uppträdande på Berghs Rock: Vi stack sannerligen ut
Trevligaste: Arbetsstämningen i ateljén på kvällar och helger - vilken kämparanda!

Inga kommentarer: