"" Lisa går på Berghs.: Sent ska syndaren vakna

onsdag 10 december 2008

Sent ska syndaren vakna

Trodde jag vuxit ifrån det här stanna uppe sent/vara jättetrött nästa dag/därför sova jättelänge dagen efter det/slutligen vara jättepigg och stanna upp ännu senare-livet för... 10 år sedan. Sådant var inte fallet.

Jag börjar 09 imorgon, det är studiebesök på Serieteket i Kulturhuset. Ändå sitter jag här, 03.05, lyssnar på när Timo Räisänen sjunger fina covers och bygger mig ett Flickr-konto.

Jag har ju samlat på mig ett stort antal bilder under månaderna med bloggen, och ville skapa ett bildspel med dem så ni kan bläddra mer fritt. Jag stannar uppe för er skull!

Min första bild från Berghs på bloggen var denna. Jag skrev om att namnlappen matchade min röda jacka. I min statistik ser jag sedan att någon hittat hit till bloggen 6 gånger genom att googla "Berghs röd jacka", vilket denna bild uppenbarligen måste vara orsaken till? Lite gulligt tycker jag!

Du "Berghs röd jacka" bli nu inte skrämd bara, jag kan inte se mer än ditt sökord - inte ditt namn, din ip eller ens var du bor, så googla på! Jag blev mest charmad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hört talas om vinnande bidraget (från berghs...) till guldlådan?

LB sa...

Ja jag vet, första sökningen var ju till det, men personen som sökte på det har ju sedan sökt 6 ggr till och varit inne och läst i typ 15 minuter varje gång :) Så han/hon måste funnit ngt intressant!