"" Lisa går på Berghs.: Ljus framtid

tisdag 2 december 2008

Ljus framtid

Igår hade jag utvecklingssamtal med vår ämnesansvarige Pålle. Det var inte som ett utvecklingssamtal i högstadiet, kvartsamtal hette det dessutom då, inte alls. Syftet var mer att tala om mina förväntningar, hur det känns efter en termin på Berghs helt enkelt.

På något sätt hade jag gärna velat att han haft en lista och ämne för ämne gått igenom vad olika lärare ansåg om mina prestationer. Men det var ändå rätt trevligt att sitta där o mysa i soffan med värmeljus tända och fundera över terminen som snart är över.

Jag trivs. Jag trivs jättebra. Jag tycker jag har utvecklats i min stil, min kunskap och mina mål på ett så explosionsartat sätt att jag numera småskäms för just de arbetsprover som gjorde att jag blev antagen från början : ) Men så känner väl alla?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju det som är så skönt, att se tillbaka på det man har gjort och tycka att det var skit. Det betyder ju bara att har utvecklats, en mycket trivsam känsla.

Så skäms på du :)