"" Lisa går på Berghs.: Omvärlden anropar

onsdag 10 december 2008

Omvärlden anropar

"Varför lägger du inte upp andra bilder än dina egna"? Frågade en vän idag. "Du sitter ju jämt och kollar på en massa coola bilder och designsajter, du kanske kan ge tips?"

Jag svarade att jag i mina riktlinjer för bloggen angett att den ska vara personlig, och om mina kring 10 inlägg i veckan skulle bestå till hälften av externa grejer, skulle det ju också innebära att alla personliga bilder halveras. Jag orkar nog inte med både och...

Men jag tänkte att ni kanske kan säga vad ni tycker? Ibland tänker jag faktiskt på er när jag springer på något coolt på nätet. Vill ni se det då?

Jag fogar mig lite och avslutar med en fin bild - som jag inte tagit, det har fotografen Richard Powers gjort. Här ska jag bo när jag är gammal och grå, jag ska sitta och rita och dricka te vid sjön, jag ska vandra i bergen, och jag ska ha en stege på hjul till bokhyllorna för det är så fint. Jag gillar hus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag får gärna tips på länkar till intressanta saker och även lite bilder på sånt du gillar. Vore kul!

Anonym sa...

Hej Lisa! Gillar verkligen din blogg, jättemysigt! Jag tycker också du kan tipsa lite fast det är roligt också med dem personliga bilder du visar. Kram Julia

LB sa...

Hej ni, jag kanske ska börja med att sammanställa lite roliga saker någon gång i veckan då!