"" Lisa går på Berghs.: December

torsdag 11 december 2008

December

Ingen rolig månad, men den blir vad man gör av den så som Essie redan konstaterat! Vi har "ledigt" nu tills tisdag, och jag ska passa att korta ned min att göra-lista:

  • handla material till mina julklappar
  • läsa på om origami till mitt typografiomslag
  • handla papper till detsamma
  • lägga sista handen vid mitt subkulturarbete (ni vet de där spännande bilderna ni fick se)
  • söka inspiration till screentrycksaffischtävlingen (långt ord) jag tänkt ställa upp i
  • kolla igen med min blivande grupp inför tävlingen D&AD
  • låna några böcker om serier inför projekt över julen i Designlab
  • se till att jag har alla kompendium i Medieteori, efs vi ska skriva hemtenta över jul (ej orolig, jag har ju pluggat nästan exakt detta tidigare)
  • andasSå jag har bylsat på mig nu och ska ut i det gråa. Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är AD&D en ny tävling eller? :D

LB sa...

Japp, den är lite som special olympics för folk som har svårt för bokstavsförkortningar ;)