"" Lisa går på Berghs.: Vidabo!

söndag 28 december 2008

Vidabo!

Jag är numera nere i Skåne, på landet kan man sannerligen säga. Här finns ingen snö, dåligt internet och dessutom har jag blivit sjuk! Förkyld och febrig, med nyårsfest som största motivationsfaktor för ett snabbt tillfrisknande :)

Jag ska sätta ihop några bilder från julen senare, under tiden roar jag er med tre designobservationer från min hemstad Falun:

STORA Museums snygga påse. Falu Gruvas officiella museum matchas bra av en 'brown paper bag' - fast frågan är om vi inte snart kommer tröttna lite på denna trend? Snygg ritning på dock.


Aldrig för gammal för Betty Boop. Hemma bäddar jag självklart med snygga serielakan, Gustav fick vara huvudkudde och favoriten Snobben finns också i linneskåpet. Jag skulle kunna tänka mig serielakan i modern tappning också, några strips att ligga och fnissa åt om kvällarna?

Mönster på jacka. Snowboardkidsen förvillas numera lätt i backen med en Filippa K-kaffemugg...

Inga kommentarer: