"" Lisa går på Berghs.: Blixtvisit

måndag 7 mars 2011

Blixtvisit

Ja ni, jag har inte så mycket att visa er annat än min ynkliga uppsyn. Jag sitter i arbetsrummet vid macen och väntar på att familjen ska komma hem. Jag har fått lite gjort trots bråkmagen, jag kan inte riktigt hålla mig ifrån att (försöka) jobba, det är fördelen/nackdelen med ett yrke som ju är bland det roligaste jag vet!

Jag har skrivit ut några fakturor till Creti.se samt kollat med tryckeriet som gör mina prints angående ett par beställningar jag vill hämta och skicka imorgon, hoppas jag är pigg nog!

I veckan är det handledarträff angående slutarbetet för första gången, det ska bli spännande. Jag funderar på att skicka min handledare Patrik ett mail med lite info om mitt projekt och länk till Creti.se så att vi kan börja snacka strategi direkt, det är väl inte för framfusigt?

Inga kommentarer: