"" Lisa går på Berghs.: Redovisning av brand book

onsdag 2 mars 2011

Redovisning av brand book

Här kommer några bilder från andra som också jobbade med en brand book om vågkraft (det fanns mer att välja på). Min är längst ned. Generellt så kändes det inte som om klassen var på topp, de flesta hade bara lagt en kväll eller så på uppgiften berättade de, det är många tävlingar som har deadline denna vecka. Jag kände mig väldigt glad över att ha lagt ned så pass mycket tid som jag har, tyvärr måste jag erkänna att det berodde på flera missförstånd av inlämningsdatumet, ehum... jag måste lära mig att planera!

Jag fick flera kommentarer om att mina uppslag kändes väldigt genomarbetade, det var kul! Den kritik jag fick var att jag hade missförstått lite vad en brand book skulle innehålla, jag hade gjort mer av en konsumentbroschyr tyckte Anders, vår kursledare. Vilket jag tyckte var helt befängt... näää, han hade förstås rätt : )

Jag blev nog lite för kär i min idé och körde på det spåret, hade jag presenterat för kund hade jag blivit busted men nu har jag ju en ny fin sak till min portfolio! Anders var snäll på slutet också och sa att jag gjort ett fantastiskt arbete och att boken var "mycket väl typograferad", ett omdöme denna slarvmaja aldrig fått tidigare!

(Lägger upp en PDF så ni kan se bättre senare)

Inga kommentarer: