"" Lisa går på Berghs.: Jag vann igen!

torsdag 24 mars 2011

Jag vann igen!


Äntligen får jag berätta för er; jag vann tävlingen jag berättade om! Som jag skrev om här och här. De ringde från SEB i förra veckan för att berätta att de verkligen gillade mitt förslag. De hade några ändringsförslag dock och vi har arbetat tillsammans för att ta fram den bästa symbolen för dem. De påpekade att jag hade läst av dem helt rätt och uppfattat den känsla de ville förmedla vilket känns extra roligt eftersom jag la ned så pass mycket tid på att lusläsa briefen.

Den färdiga symbolen ser ut så här: (efter korrigeringarna något avskalad med det interna typsnittet istället och den klassiskt SEB-gröna färgen):

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så roligt! Grattis! Jag är så imponerad över din kreativitet. Hockey-märkena var också super. Jag tycker däremot inte att 2012 tog för mycket plats som din klass ansåg. Men å andra sidan är jag inte proffs heller. Kolla av med R vad han tycker!

/jenny

Jessi sa...

Wow! Bra jobbat - att vara on brief är en riktig konst som man önskar att alla kunde besitta. Särskilt att göra det som man inte riktigt har sagt heller, utan bara tänkt :)

LB sa...

Tack snälla ni! Kram!

Bianca sa...

Va kul, grattis.

LB sa...

Tack :)