"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

måndag 30 mars 2009

Helgen i bilder

Vilken helg det varit! Omvälvande. På fredagen åt jag megaburgare och drack öl med vännen Cohen - och glömde sedan min dator på tunnelbanan! På lördagen hade jag spontanfest för att bli lite tröstad. Essie, Jen, B, Notarien och några klassisar kom och drack vin, åt chips och myste i Earth Hour-mörkret. Och på kvällen ringde mamma från Spanien och frågade om jag möjligtvis glömt datorn på ett tåg - de hade ringt henne! Och efter mycket om och men idag är vi återförenade. När lär man sig? Förhoppningsvis nu.

Sista helgen med halsduk för i år?

Klockfetischisten Cohen hade en ny darling som jag provade. Tydligen betydde den gröna ringen att det var en jubileumutgåva och lite special special - jag tyckte mest det var fint med något chunky på armen : )

NB hade med sig vin med egendesignad etikett! Foto: Essie


Till datorns upphittare.

2 kommentarer:

essie sa...

Det är ju jag som tagit bilden på NB! Ha! Tänk att få med den i en designblogg, minsann. Får jag royalties nu? Ett rött kuvert med ordet 'Tack!' kanske?

LB sa...

Jaha, jag som inte mindes var den kom ifrån. Tjusig - och väldigt lik hur jag tar kort! Bra där. Du får ett kuvert och en puss.