"" Lisa går på Berghs.: Livet på papper

fredag 27 mars 2009

Livet på papper

Vad gör ni vänner? Jag sitter ett stenkast från Stureplan och jobbar, hos nya kunden DP, mitt i ett rum fullt av betong, byggdamm och målarfärg. Spännande va? Snart ska jag gå och ta en AW med vännen Cohen och kanske käka ngt, sen stupa i säng!

Imorse har jag ett toppenmöte med NB och G i klassen, min nya animationsgrupp. Vi åt frukost på ett fantastiskt litet fik - innanför Skandiabanken på Sveavägen? En riktig pärla som drevs av ett gäng italienare, de var underhållande på alla sätt och vis och bjöd mig på espresso till och med.

Vi pratade lite om animationsuppgiften, som är att göra en ny vinjett till tv-programmet PLUS, men mest pratade vi om skolan, klassen och livet. När jag gick därifrån kände jag mig både upplyst och upprymd - vad givande det kan vara att byta åsikter med människor ibland!

Igår på bokreleasepartyt hade jag jättetrevligt. Lägger kanske upp lite bilder åt er ikväll om jag orkar. Trevlig helg, kram!


G och NB pratar visdom och fastnade i mitt block.

Inga kommentarer: