"" Lisa går på Berghs.: Tittut!

måndag 9 mars 2009

Tittut!


Hej vänner och okända! Har ni saknat mig? Jag har saknat er. Pratade nyligen med... jag tror det var mamma, om bloggen - att det är som att varje dag ställa sig inför ett fullsatt rum med femtio personer och berätta om sitt liv!

För så många är ni numera, och ibland är ni uppåt hundra eller till och med fler. Och jag blir lite sorgsen då jag kollar min statistik och ser hur staplarna går stadigt nedåt då jag inte skrivit något på flera dagar.

Men jag har dels varit bortrest, och dels har jag, som vanligt, mycket att göra. Men ni ska få text och ni ska få bilder, och ni ska få lite uppmärksamhet - snart. Jag har en massa spännande att berätta! Tills dess - kramar! /L

Ps. Den roliga bilden är då egoisten ställt upp kameran för att fota en redig serie, trampar snett på en hårborste och ramlar åt sidan, men hinner ändå posera ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nicke påstår att jag är "posedrottningen", men du slår mig onekligen på det området! ;)

LB sa...

Jag är snabb i pressade situationer! :) Dock tror jag att den finska vännen har störst minrikedom; huvudet åt sidan och ögonbrynen upp-leendet,uppifrån hund-ögonen, den rytande partytigern, O-formade busmunnen... jag ska jobba mer uttrycksfullt, och mindre med V-tecken i fortsättningen ;)