"" Lisa går på Berghs.: Veckan och helgen i bilder

måndag 2 mars 2009

Veckan och helgen i bilder

Jag har försökt tagit det ganska lugnt i helgen för att hela min stressade kropp, en hemmafredag har inte skadat något märker man. Att försöka göra ingenting och stressa av då man sitter hemma, är desto svårare. Eftersom inte så mycket hänt gör jag ett litet kollage av både helgen och veckan till er tänkte jag.


Söndag på Berghs: Våra konkurrenter resebyrån (OKI-projektet) tar plats.

Karaoke på obskyrt thaiställe.

...jag sjöng Islands in the stream.

Jag var brunögd några dagar.

Och såg De tre musketörerna, i orginell tappning. Men bara första akten tyvärr... varför får ni fråga!

Lilla E:s b-friend K utnyttjade sina 15 minuter och lagade gott i Halv åtta hos mig, vi följde med spänning. Han vann!

Vi åt och drack gott också. Tänk vad man kan sakna hämtmat... när man inte äter det tre gånger i veckan längre.

Inga kommentarer: