"" Lisa går på Berghs.: Sent omsider

tisdag 24 mars 2009

Sent omsider

I dubbel bemärkelse! Det är läggdags men jag gör ett kort inlägg om Berghs bar. Jag var inte så länge på senaste tillställningen så jag tyckte inte det var lönt att göra ett eget inlägg om det. Men nu var jag just inne på min statistik och tyckte synd om alla er som tittar in och inte får någon uppdatering, så lite bilder bjuder jag på iaf!

Det var maskerad egentligen, som ni ju vet jag älskar. Temat var Mad Men - ni vet serien om 60-talets reklammakare? Klänningen är mammas gamla, visst är den underbar. De hade inrett Berghs fantastiskt, hela ateljén var en enda oas av blommiga medaljongtapeter och sammetslampor med fransar på guldfot!

SuzieQ och G vad båda så soliga och glada fast vi alla var trötta efter OKI.

Grabbarna hade ordnat en mysig liten förfest i ett av rummen på trean, där bjöds det på folköl och någon mystisk version av musikquiz...

Jag och bästa lilla E hann skvallra intensivt.

2 kommentarer:

Gitte sa...

Klänningen är verkligen HELT OUTSTANDING vacker!

LB sa...

Tack så hemskt mycket, det gör nog mamma glad att veta :)