"" Lisa går på Berghs.: Lisa önskar sig...

lördag 21 mars 2009

Lisa önskar sig...

Tänkte jag skulle skapa en ny avdelningen under den här rubriken! Denna vecka önskar jag mig:

  • Steven Hellers bok om Paul Rand (man blir lätt insnöad på det man jobbar med för tillfället)
  • Riktiga fina tuschpennor, grafitti style förstås. Färgerna får gärna heta fina saker också, så som Snow blue!





  • Ett rör att bära papper i. Tänk att något som för ett halvår sen verkat så bisarrt onödigt numera skulle lösa ett stort och växande vardagsproblem.

  • Frikort på Kreativa och MAP. Ni som (jag var en av er) tog påstående om att man, som Berghsstudent, ska räkna med 5000/termin i materialkostnader med en nypa salt, bör omvärdera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU får skriva priser och affärer och sånt också, vore bra

LB sa...

Det ska jag göra nästa gång.