"" Lisa går på Berghs.: OKI New Designer Award

onsdag 4 mars 2009

OKI New Designer Award

Jahapp, så var det över. Och vi vann inte. Men det var hemskt kul! Vann gjorde Henk, lilla J, Em, och Måmå i Resebyrågruppen ToDo Travel. De var fantastiska; stannade på skolan hela natten och sov om dagarna, ägnade sig och diverse propaganda på skolan och kom till eventet iklädda likadana kläder, sponsrade. Kul! Jag tyckte det inte fanns någon grupp som gjort ett dåligt jobb, och som vanligt med vår klass ligger den lägsta nivån högt.


In fair Café Opera, where we lay our scene...

Många var nervösa, mycket kaffe dracks. Jag drack varm mjölk med litelitelite kaffe i - mjöffe. För magens skull.


Klassen och Pålle är förväntansfulla


Undertecknad tog kavajen idag


G tog ut segern i förskott


Jag övar på mitt talarmanus (man vill uttala det taLARmanusss)



Skylten utanför vår butik!



Vår butik! Välkommen till mobiltillbehörstillverkaren Hi!Tech.






Våra CD-skivor med egen musik mixad av DJ Li'l David. Tokbra.

Vi bjöd på godis och spelade musik. Våra butikskassar var kanske det som fick mest uppmärksamhet.



Sjuflätor, ett riktigt hantverk...

Mäklargruppen Grad - underbara färger!



Bilförsäljargruppen Charactercars - de hade byggt en egen, jättestor pappbil! Vill ha.




Livsmedelgruppen Reco Market. Finas av alla tyckte jag.






Restauranggruppen Ho's som jag var säker skulle knipa segern!

Tyvärr tog jag inga bilder på vinnarnas arbete, får återkomma med det. De var så busiga och stod ivägen då jag skulle fota, skyller på det : ) Efteråt firade vi på Pleasant med öl - men jag var så trött att jag stupade i säng 20.00 och sov 12 timmar.


C avslutade med att tatuera mig med permanent marker. Röda lakan idag : )

Tack för allt, alla! Ikväll blir det Berghs Bar, vidare in på våren!

4 kommentarer:

annika sa...

älskar färgerna på era grejer!

LB sa...

Åh tack, vi med! Cyan och magenta är ju härligt, sen var vi också alla småkära i det djuplila papperet från Colorplan, lovely.

Anonym sa...

Vem måste man hångla med för att få en sån där kasse?

LB sa...

Hihi...moi! Jag blev toksugen faktiskt på att starta upp en liten kassbutik (tur att man inte särskriver) på nätet, de blev så fina och är rätt enkla att göra! :)